wtorek, 23 lipca 2013

To już drugi dzień!

Witajcie! To nasz drugi dzień na moim pierwszym blogu :P

Dzisiaj opowiem Wam o mojej działalności na rzecz zwierząt.

W 2009 roku zostałam domem tymczasowym (DT) dla kociąt w fundacji w moim mieście. Było u nas 4 kociaki. Niestety nie byłyśmy często "darowane" kociętami, nie wiem dlaczego.

Jednego z nich sama znalazłam błąkającego się koło mojego bloku.

W sumie w moim domu zagościło 6 bezdomnych zwierząt ( wliczając mojego kota, który zagościł w naszym domu już na zawsze :D) plus szczenie owczarka, którym opiekowałyśmy się zanim przyszli właściciele mogli go odebrać.


Kasja - 1 msc szczenie w typie owczarka niemieckiego była u nas tydzień.




Kropeczka - 3 msc koteczka była u nas 2 dni . 2009r






Rumcajs (czarno - biały) i Cypisek (szaro - biały) 2 msc kocięta były u nas ponad miesiąc. 2009




Fiodor - 2 msc kocurek, był z nami 4 msc. 2010 /2011r





Max - 2msc szczenie znalezione w lesie. Bardzo inteligentny psiak, wspaniały pies, gdyby nie obecność Kasji zostałby u nas na zawsze :). Był u nas nieco ponad tydzień. 2011r

To tyle na dziś. ZAKAZ KOPIOWANIA ZDJĘĆ!

1 komentarz:

Zostaw ślad.