środa, 24 lipca 2013

Czy moja suka jest wychowana?

Moim zdaniem TAK. Wiele osób sądzi, że załatwianie się w domu jest oznaką braku wychowania. To jest kompletna BZDURA! Moja suka wyjątkowo jak na shih tzu jest posłuszna ( w wieku 3 msc podawała łapę), chodzi bez smyczy (co jest rzadkością u shih tzu), potrafi wiele sztuczek, ćwiczę z nią Agility. Czy to jest niewychowany pies?

Co do sikania na dywany, to fakt, nie zawsze trzyma na dwór. Taki "urok" tej rasy. 90% psów tej rasy robi w domu, niektórzy po prostu się tym nie chwalą. Z moją suką próbowałam już wszystkiego: smakołyków, spacerów o odpowiedniej porze, kupiłam nawet FEROMONY aby pies się oduczył, i nic. Raz robi na matę, a raz na dywan. Nic już na to nie poradzę. Ona doskonale wie gdzie powinna robić, jednak tego nie robi. Było u mnie w sumie 3 psy, tylko jej nie nauczyłam czystości, zresztą psów nie było najmniejszego problemu. Dlatego bardzo proszę aby nie stwierdzać, że moja suka jest NIEWYCHOWANA, gdyż wszyscy ludzie, których spotkam podziwiają mnie, bo nie wierzą, że można tak dobrze wychować shih tzu.

Na zdjęciu komenda "Zdechł pies" mojego kilkumiesięcznego, niewychowanego psa :)

9 komentarzy:

  1. hahaha, bardzo niewychowany pies, w ogóle nie umiesz z nią sobie poradzić!
    nie na żartuję, super psisko , fajnie wykonuję komendę ''zdechł pies'' :D
    To ja mela12 z zapytaj :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem <333 Okropne psiko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ten Twój pies nie wychowany :O
    Żartuję oczywiście :P Rzadko widuję wychowanego Shih-Tzu, a więc podziwiam ;)

    Jak coś to ja jestem Salukie z zapytaj ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja Kama jak miała 2-3 miesiące też potrafiła podać łapę więc żaden wyczyn , ale zrozum że ja NIE twierdzę że Kasja jest NIE WYCHOWANA tylko chodzi mi o coś innego (co ci już napisałam)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale rozumiesz,że innym o to chodzi? Oni mnie obwiniają o złe wychowanie psa. Nie zanjąc go ani nie oglądając bloga. Ludzie przecież ja Kamę lubię. Nie pamiętasz?

      Usuń
    2. No wiem , wiem xD Tak wiem że inni wyzywają Kasje :P

      Usuń
    3. Moja Kaśka jest przeciez niewychowana więc co Ty chcesz XDDD

      Usuń
  5. Dupa, osrana a nie wychowana, gdyby ten kundel był wychowany nie sikałby po dywanach, tak poza tym mam radę co do sikania. Usuń z domu dywany, bo jak pies raz się zesikał na dywan to już będzie to robił częściej i częściej ;) Ten zapach siuśków go przyciąga do załatwiania się na dywanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj pieski nie mają wad? Ktoś jednak nie ma pieska w domu :D Nie ma tam sików, bo został dawno wyprany, a przez 20 lat nie będę siedzieć bez dywanów, bo mam shih tzaka. Mam to gdzieś. Nie robi jak na razie na dywan. Zwłaszcza teraz kiedy od tygodnia jest na działce :)

      Nie ma to jak nieznanie się na wychowaniu psa :) Pozdro pani idealna, z idealnym pieskiem, który zapewnoe przejawia agresję, nie słucha się lub gryzie. No, ale tylko mój ma wadę, która nazywa się "posikiwanie na dywan" Pozdrawaim

      Usuń

Zostaw ślad.