sobota, 31 sierpnia 2013

Park, spacer i działka

Kilka dni temu postanowiłam po raz pierwszy zabrać Kasję do parku. Była zachwycona zapachami, ilością miejsca i ludźmi. Wykąpała się w fontannach, pobiegała po trawie i zobaczyła staw przy Pałacu Branickich. Zdjęcie na murku przy pałacu :D Koleżanka powiedziała, że wyszła jak pomnik psa, który znajduje się w naszym parku XD




Na poniższych zdjęciach znajduje się Kasja i Snajper :D Prześlicznie mu w kagańcu XD Nie jest agresywny, ale koleżanka zakładu ma kaganiec od kiedy mężczyzna go zbił za to, że jego dzieciak podszedł do psa -.-



Powrót z działki i komenda daj głos w wykonaniu KasjiXD





Sorki za jakość. Jakiś facet wciął mi się w kadr, bo zaczął zachwycać się Kaśką :D 

Kolejny post powinien ukazać się jutro. Wraz z filmikiem Kasji i Maćka.                                                                          

5 komentarzy:

  1. Jaka fajna ta twoja psina :) Ja gdybym poszła z moją, to ludzie byli by już obślinieni . hehe . :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nagraj filmik tak, aby było słychać jej głos XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie chciałam, ale niestety nie udało się :D W sumie to mam filmik jak gania kota i słychać jak szczeka :D Dam dzisiaj lub jutro (raczej jutro)

      Usuń
  3. Kasja rzeczywiście wyszła na zdjęciu, jak pomnik, chyba nawet sama postanowiła upodobnić się do parki itp. :)

    Filmik też jest fajny, ale wolałabym zobaczyć filmik na którym Kasja wykonuje bardzo dużo komend. :) Taki filmik, to była by bomba!

    Pozdrawiam by: M&P

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad.