piątek, 2 sierpnia 2013

Maciej i jego właśność czyli dom :D

Od kilku dni remontują nam blok więc mój Maciejek musiał sprawdzić robotników i ich uwagę :P Wyszedł sobie na balkon bez balustrad, a tak, żeby popatrzeć co mu robią z jego terenem heuhuehue. Nie zdziwię się jak któregoś dnia zapuka mi robotnik do okna i pokaże kota :D Przez te 2 msc kiedy będą rusztowania nie obejdzie się bez wizyty mojego kotka. Mały, zgrabny, słodki 2 msc kociaczek na pewno wejdzie na rusztowanie aby posprawdzać bezpieczeństwo robotników XD

Przeuroczego mam kotka, a raczej kocisko. Dodam zdjęcie gdzie mój Maciej prezentuje swoją długość :P

Kiedyś napiszę o popisach mojego kocurka :D

Kolejny post może ukazać się za kilka dni gdyż wyjeżdżamy z Kaśką na drugą działkę :D Narobię jej zdjecioli i wtedy dopiero napiszę post. Pozdrawiam :*

6 komentarzy:

  1. Wspaniałe kocisko. Mój kocurek, to też by się położył i spał, ale teraz, to gonię, aby przynosił myszy pod dom, bo przez jakiś czas, zrobił się zbyt leniwy, a tak nie może być! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to faceci :D Kochaja być tylko rozpieszczani :DDD

      Usuń
    2. Właśnie, ty swojego faceta też goń :D HAHA, bo zrobi się wybredny :D

      Usuń
    3. Heheh oj zje wszystko co na drzewno nie ucieknie hehe :D

      Usuń
    4. To dobrze. :D
      Mój, to wybrzydza jak daję mu jakąś zupę, to on powącha i trzęsie łapką, że tego nie zje, to ja wtedy mu w jaja kopa, żartuję z tymi jajami. XD :D

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw ślad.