sobota, 7 września 2013

Sztuczki i niefortunne zdarzenie

Niestety dzisiaj Kasja została pogryziona przez psa. Dobra wiadomość jest taka, że nic jej nie jest tylko zaczęła bać się psów wielkości napastnika, obszczekuje je i nie pozwala aby się zbliżyły. To zdarzenie miało miejsce na porannym spacerze - Kasja biegała bez smyczy i pies sąsiadów też, niestety pies sąsiadów jest agresywny do innych psów, zwłaszcza do suk, a osoba wyprowadzająca go ( córka właściciela psa czy coś) najprawdopodobniej o tym nie wiedziała i puściła Figę. Moja mama strasznie spanikowała i zadzwoniła na policję, ale zanim policja przyjechała to dogadały się z tamtą kobietą, że w razie czego właściciel Figi pokryje koszty leczenia -.-

Dzisiaj dodam filmik z komendą "bierz kota", który miałam dodać kilka dni temu.Oczywiście nie uczyłam Kasji tej komendy . Sama się nauczyła XD



Chcieliście także zobaczyć filmik ze sztuczkami wykonywanymi przez Kasję, więc dzisiaj go nagrałam. Sorki za jakość, za sznurek od aparatu, moje nogi i wszystko inne co załapał aparat XD
Kurde jakie ja mam z góry grube nogi i dzieciny głos XD 

Mam również filmik ze sztuczkami mojego kota. Dodam ten filmik w następnym poście, a jak na razie możecie się tylko zadowolić zdjęciem Maciejka XD Oto mój Książę :P


8 komentarzy:

  1. Ojej, biedna psina ... całe szczęście, że nic się jej nie stało ...

    OdpowiedzUsuń
  2. I zapomniałam - Śliczny kotek ;oo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Jak był mały to był brzydalem <3

      Usuń
  3. taaaa jasne sama się nauczyła tej komendy... to po chole..re ganiasz za nią i mówisz " bierz kota" ? masz kota i psa w domu i nastawiasz psa przeciw kotu ? trochę bezmyślne ...

    hahaha i wzywać policję do gryzących się psów ... jaaaa ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żeby kot nie drapał mebli. Tak, sama się nauczyła. Boże .. To, że pies goni kota to nie znaczy, że jest do niego wrogo nastawiony .. Oni sami się tak bawią - kot zaczepia aby pies go gonił .. Bezmyślna to jestes ty.

      Ooo, a co się robi? Nie gryzące się idioto tylko pies który próbuje zagryźć mojego, bo jest bez smyczy. Co do czego, ale to jest zabronione i podlega dużej karze ...

      Usuń
    2. hehehe zobaczył jedzenie to chciał zjeść :)
      ja bym od razu twojej matce mandat wlepił ! za takie wezwanie .Leczcie się ...

      Usuń
    3. Ojć kogoś boli to, że mam słodkiego psa .... Szkoda, że mnie to nie rusza :) Pies był kilka kilo większy więc nie wiem jak jedzenie ma jeść jedzenie.

      Jak ciebie ktoś zaatakuje to rodzice powinni patrzeć, a potem odpowiedzieć " Po co mamy coś robić? Zobaczył fajną dziewczynkę / chłopczyka to bzykania, sam się skapnie, że odstrasza muchy swoim ryjem"

      Usuń

Zostaw ślad.