sobota, 6 sierpnia 2016

DT ponownie rusza

Teraz mała odmiana - mniej gadania, więcej zdjęć. Już każdy wie, że prowadzę dom tymczasowy dla kotów, także nie mam już o czym pisać. O wiele lepiej będzie pooglądać zdjęcia nowych przybyszów. Nowe mruczałki harcujące po domu. Przedstawiam Wam dwa kocurki - niestety jeszcze imion nie posiadają (jestem otwarta na propozycje). Ach i jakże jestem wdzięczna fundacji, która wsparła nas karmami i żwirkiem. Nawet Maciej dostał oddzielną karmę. Czyżby to iluzja, że jest za gruby? ^^
















Dzięki fundacji kocięta mogą zajadać się do woli :)

4 komentarze:

  1. Super, że znowu pomagasz kotom <3 Prześliczne kociaki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo staram się, niestety kiciuni nie mam zdjęć - nie zdążyłam ich zrobić min złamała ponownie łapkę, ale Miszka już kilka ma. Zapewne w kolejnym poście użyje tych zdjęć. Wiesz, że sama się gubię w kolejności tych kociąt? Czasami nie wiem, którego miałam najpierw.

      Usuń
  2. Sliczne! Imiona wymyśl im na podstawie tego jaki mają charakter i jak się zachowuję ;) Takie wymyślanie imion przez osobę, która nie zna ich osobiście jest bez sensu.
    Też chciałam prowadzić DT, ale nie jestem w stanie. Mój tymczasik po pewnym czasie stał się rezydentem... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówiłam na nie różnie, na początku był Szczypior i Klusek. Potem Szczypior ewoluował w Jakuba :D Teraz po domu biega Miszka (Młody)

      Usuń

Zostaw ślad.