niedziela, 27 października 2013

Młode, piękne, agresywne. "Sztuczkowanie" Macieja

Wielu z Was powie, że nauczenie kota sztuczek jest niemożliwe - bzdura! Kiedy Kasji nie było na świecie zajmowałam się "sztuczkowaniem" mojego kota XD Umiał podstawowe komendy takie jak: siad, głos, choć, buzi i proś. Z tego co już wiecie sam sobie otwiera drzwi, szafki, szuflady - otwiera, bierze ciasteczko, zjada i zamyka szufladę i tak w kółko, a potem dziwne, że zwierzę utyło O.o

Filmiki czekały 3 miesiące na opublikowanie - oto one.



Może jakość niezbyt zadowalająca, ale jednak jest. Dał się namówić na pokazanie kawałka sztuczek, które kiedyś wykonywał bez wahania :) Czekam na zaczepki dotyczące tego " Jak można tak krzywdzić kota i uczyć go sztuczek?" XDDD


Zdjęcia ala niedożywiony kot XD Niestety karmię go za mało dlatego tak pięknie reaguje na na widok jedzenie. Taaaa je tylko swoje, psa i nasze - co tu było :D Nagrałam również jego wielki talent czyli wyciskanie jedzenie z saszetki, ale to innym razem.






Czuję, że powinnam odnieść się co do mojego poprzedniego filmiki dotyczącego Kasji. Czy osoba znająca się na psach wzbudzałaby agresję u swojego pupila? Mój kot jest bardziej agresywny od psa -.-  Filmik został  specjalnie  skrócony aby sprawdzić ilu ludzi się nabierze... Skoro mój pies jest tak agresywny, to wszystkie inne zwierzęta na świecie powinny zostań uśpione, gdyż nikt nie widział tak spokojnego i opanowanego psa jak mój :)
Oto inny, bardzo podobny filmik. Zobaczycie na nim jak mój agresywny pies sam wciska piłkę do ręki aby się z nim bawić  :) (filmik w takcie dodawania - nie wiem kiedy się pojawi)

Oto zdjęcia mojego agresywnego kundla <3




6 komentarzy:

  1. Ojej - barwo dla Maćka!
    Mój Pysiek umie prawie, że każdą komendę, prócz daj głos. :D
    Na razie nie mam czasu na filmik, ale może za niedługo dodam filmik ze sztuczkami Pysiulka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy ktoś powiedział, ze twój pies jest agresywny? NIE. Nie rób z siebie ofiary losu i złośliwych docinek, tylko naucz się czytać ze zrozumieniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To poczytaj :) No skąd nikt nie napisać, szkoda, że jest to zawarte w komentarzach.
      Ofiarę losu? Wiesz dziecko co piszesz? Najpierw znajdź definicję tego słowa, a potem ze mną rozmawiaj.
      Po prostu ośmieszasz się i to ponownie, aż mi się szkoda :)

      Usuń
    2. Sama pisałam ,więc wiem o co chodziło.

      Ty może już skończ z tekstami typu "Po prostu ośmieszasz się i to ponownie, aż mi się szkoda :)" bo już są naprawdę nudne.

      Usuń
    3. To może przestaniesz się poniżać? To rozwiąże wszelkie problemy :)

      Usuń

Zostaw ślad.