sobota, 12 października 2013

Groźny shih tzu XD

Nareszcie znalazłam czas na dodanie nowego posta. Miałam do wyboru dwa tematy - sztuczki Maćka lub "agresja" Kasji :D Postanowiłam napisać o Kaśce, Maćka filmiki czekają 2 msc to poczekają jeszcze parę dni XD Dla niewierzących - tak mój kot umie kilka komend :) Potrzymam was w "napięciu" i nie ujawnię jakie, sami zobaczycie :)

Dzisiaj dodam filmik z Kasją. Usłyszycie na nim jej cudowne warczenie. Niekoniecznie jest chętna do oddania piłeczki :D Tak wiem, wzbudzam agresję u psa XD Niedługo będzie rzucać się ludziom do szyi :) Pracujemy, pracujemy :P 
Jakość filmiku nie jest najlepsza gdyż jest nagrywane Xperią, a wiecie jakie te telefony tandetne -.-  

Niedawno kupiłam Kasji tabletki na sierść, bo jak wiadomo robi się zimno i przydałoby się zahodować futro :P 
Zdjęcia są parotygodniowe.

 Maciej przyłapany na gorącym uczynku :D

Kasja po kąpieli, już uczesana :D



http://youtu.be/HYt_rqIcp2Q

16 komentarzy:

  1. Akurat to ,co robisz na filmiku to głupota straszna. Jak można drażnić się z psem, któy nie chce oddać zabawki? W ten sposób nie odda Ci już nigdy. Co innego szarpać się zabawką, a co innego drażnić....

    Wolałabym już ten filmik z Maćkiem, bo by mi nerwów oszczędził.


    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooooo, bo toooo zabawa. Wzbudzam przecież agresję hahaha :) Noooo nie oddaje, szkoda, że ciągle ją przynosi żeby podrażnić się i rzucić :) Wyjaśnij różnicę, bo jak dla mnie to zabawa, mój pies też to tak traktuje :)

      Usuń
    2. Różnica jest taka, że ty mu wkładasz rękę do pyszczka i to już nie jest dla psa zabawa, tylko rywalizacja. Jeśli masz piłkę na sznurku, to proszę bardzo- szarp się z nią, ale nie wkładaj mu palców do pyska!!

      Usuń
    3. No przecież ty wiesz najlepiej haha. Ona w mordzie ma piłkę którą sama wkłada do reki rzeczy się z nią bawić ... Ojejciu będziesz mnie uczyć jak mam się bawić z psem... Z owczarkiem niemieckim również się tak bawiłam, jego właściciel też i co? To, że ty jesteś kretynką to nie znaczy, że psy też.

      Usuń
    4. Jesu jak Ty masz nasrane we łbie o.O

      Natalia Ci dobrze tłumaczy, bo TRENUJE W JEDNEJ Z NAJLEPSZYCH SZKÓŁ DLA PSÓW W POLSCE, a Ty kurwa rżniesz wielce obeznaną osobę, która nie ma bladego pojęcia co robi, no cusz.. jak to mawiają.. SZITSU MAJĄ INSTYNKT

      Usuń
    5. Jak już dodajesz odpowiedź to chociaż pisz poprawnie. No, ale jak to się mówi " Chodzę do LO, jestem przygłupem" :)

      Nasrane to masz ty skarbie :) Tylko ty nie bawisz się z psem :) Aaaa fakt on ma tylko gryźć, bo rudzielec nie potrafi sam się obronić więc zasłania się psem :)
      Pozdro :)

      PS Dowiedz się co to instynkt, bo niestety masz braki w wiedzy pani licealistko :)

      Usuń
    6. Dowiedz się co to IPO a potem napisz do mnie xD

      No tak.. ja nie wiem co to instynkt... No tak, bo moje psy nie szczają w domu, to sa bez instynktu.

      Usuń
    7. Pani geniusz - co ma instynkt do sikania? Jestes taka głupia czy udajesz? Podobno biologia rozszerzona, a nic wie co to instynkt. Oto poziom LO hahaha człowiek nie ma instynktu, pies ozdobny również - oto twoje twierdzenie. I teraz może powiesz, że nie jestes kretynka, a poziom twojego LO jest wysoki. Buhahah

      Usuń
  2. Hahahahaha, ja pierddziele :D hahaha, naprawdę masz nasrane. Twój szitsu ma instynkt na tej zasadzie, jak twoje instynktowne podejście do wychowania psów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabyś mieć tak wychowanego psa :) Nasrane to ma Martunia psycholka :) Och nie odróżniasz zabawy ? Jaka ty znawczyni. Przecież ty znasz mnie i mojego psa powiesz jak się bawimy :-) A i jeszcze jedno - czekałam aż jakieś kretynki się przyczepią :) Inteligentny człowiek zauważyłby, że skróciłam ten filmik specjalnie aby było widać przede wszystkim szarpania piłeczki i warczenia :) Jednak są osoby które inteligencją nie grzeszą. :)

      Usuń
  3. fajny blog zapraszam do mnie :) obserwacja za obserwaje?

    OdpowiedzUsuń
  4. Myśl co Ty dziewczyno robisz.. Natalia jak i Marta mówią bardzo dobrze, tym bardziej, że Natalia jest w bardzo dobrej szkole, tak jak powiedziała Marta.. Myśl. A później dowiaduje się, że lejesz psa smyczą, bo jest agresywny..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skomentuję tak - hahahahaahahah jednak jesteście większymi kretynami niż myślałam :)
      Agresywny? Młahahahahahahahahahaha gdzie? Boże dzieci, nie widzicie prowokacji? To świadczy tylko o waszej głupocie kochani <33333333333
      Lepiej martwcie się swoją głupotą, którą jesteście przepełnione. To się leczy !

      Co ma dobra szkoła do zabawy z psem? Boże widzisz i nie grzmisz. Właśnie jak widzę takie dzieci jak wy stwierdzam, że jestem za aborcją :)

      Usuń
    2. Dziecko drogie ja na co dzień muszę sama radzić sobie z dwoma psami i jeszcze czasem chodzę z Malamutem mojej koleżanki. Co sprawia, że niestety Twoja głupota jest w fazie zaawansowanej. :)

      Usuń
    3. Hahahah dziecko <3 Ile Skarbuś masz latek? :DDD
      Ojejciu chodzisz maleństwo z malamutem koleżanki <3 Jaka ty biedna, dwa pieski ojojojojojoj - miałam więcej zwierząt niż ty a się nie użalam. Skończ, bo na prawdę ośmieszasz się :)
      Wiesz co to głupota? Zdefiniuj, bo jesteś nią przepełniona. A i nie zapomnij dać niepodważalnych dowodów :)

      Usuń

Zostaw ślad.